مضرات سکس دهانی یا اورال سکس

مضرات سکس دهانی

مضرات سکس دهانی یا اورال سکس

توجه داشته باشید که رابطه جنسی دهانی با خطر همراه بوده و رابطه ایمنی نمی باشد یکی از خطراتی که در صورت رعایت نکردن اقدامات احتیاطی مناسب دچار خواهی شد عفونت های مقاربتی می باشد.

بهترین درمان زگیل تناسلی توسط دکتر جعفری انجام می گیرد.

بیماری هایی که از راه سکس دهانی منتقل می شوند؟

رابطه دهانی و ایدز

یکی از بیماری‌هایی که از طریق سکس دهانی انتقال پیدا می کند ایدز می باشد البته در نظر داشته باشید که بیشتر در بین مردان همجنسگرا و دوجنسگرا این امکان وجود دارد به شما پیشنهاد می کنیم از کاندوم های پلی اورتان یا لاتکس یا سد های دندانی در رابطه جنسی دهانی استفاده کنید تا امکان ابتلا به اچ آی وی برای شما کمتر باشد توجه داشته باشید که اگر انزال در دهان انجام شود امکان انتقال اچ آی وی برای شما افزایش پیدا می‌کند همچنین اگر شخصی که رابطه جنسی دهانی انجام می دهد دارای زخم یا بریدگی در دهان خود باشد انتقال ویروس ایدز یا اچ آی وی افزایش خواهد یافت.

تبخال تناسلی از راه دهان

دیگر از بیماری هایی که از رابطه جنسی دهانی به سرعت انتقال پیدا می کند تبخال تناسلی و تبخال دهانی می باشد ممکن است این بیماری حتی علائمی نداشته باشد ولی توجه داشته باشید که حتماً برای رابطه جنسی دهانی از کاندوم استفاده کنید چرا که خطر انتقال تبخال را کمتر می کنند البته توجه داشته باشید که تبخال از طرف پوست منتقل و منتشر می‌شود.

انتقال سوزاک از راه رابطه جنسی دهانی

سوزاک عفونت گلو را به همراه خواهد داشت که درمان آن بسیار سخت و دشوار می باشد توجه داشته باشید که این عفونت بیشتر در مردان همجنسگرا و دوجنسگرا ایجاد می شود.

ویروس کلامیدیا از طریق رابطه جنسی دهانی

هر دو فرد که سکس دهانب را انجام می دهند ممکن است در خطر گرفتن این ویروس باشد توجه داشته باشید که انتقال این ویروس زمانی که تحریک آلت تناسلی مرد با زبان انجام می شود وجود دارد توجه داشته باشید که این ویروس همانند بیماری سوزاک می باشد.

سیفلیس

این بیماری به سرعت انتقال پیدا می کند توجه داشته باشید که ممکن است علائمی شما داشته باشید در صورت نادیده گرفتن باعث می شود تا بیماری سیفلیس از مرحله اولیه وارد ثانویه شود که بسیار سخت و در آورد خواهد شد.

رابطه جنسی دهانی و هپاتیت B

توجه داشته باشید که با تماس دهانی مقعدی خطر بسیار مهمی برای عفونت هپاتیت A می باشد و همچنین می‌تواند برای هپاتیت B نیز خطرناک باشد شما می توانید در صورت داشتن رابطه دهانی مقعدی از واکسن استفاده کنید تا از بیماری هپاتیت Aو B پیشگیری کنید.

علائم بیماریهای جنسی در دهان

توجه داشته باشید که عفونت های مقاربتی بر اثر رابطه جنسی دهانی معمولاً زخم یا تاول در دهان و اطراف آن هم چنین گلودرد و مشکل بلع و نقاط سفید در دهان و التهاب لوزه ها و قدرت لنفاوی و همچنین قرمزی دیده‌اید و غیره را دارند اما توجه کنید ممکن است این بیماری ها هیچ گونه علائمی نداشته باشد برای همین به شما پیشنهاد می کنیم از کاندوم رابطه جنسی استفاده کنید.

روش های انجام رابطه جنسی دهانی ایمن

شما می توانید برای داشتن رابطه جنسی دهانی ایمن و بدون خطر از کاندوم یا کاندوم زنانه و هم چنین سد های دندانی استفاده کنید البته توجه داشته باشید که این ها باعث نمی شود تا شما رابطه جنسی دهانی صد در صد ایمن و بدون خطری را داشته باشید.

عوامل احتمال انتقال بیماری جنسی را افزایش می دهد؟

توجه داشته باشید که انزال در دهان، بهداشت دهان و دندان نامناسب باعث می‌شود تا در دهان و اندام تناسلی جایزه زخم یا زخم باز ایجاد شود و خطر انتقال احتمال بیماری جنسی را افزایش می دهد.

انتقال اچ پی وی از طریق دهان

این ویروس یکی از عوامل خطر اصلی برای سرطان های دهان و گلو می باشد و توجه داشته باشید که ویروس پاپیلوم انسانی مانند تبخال می باشد سعی کنید در هنگام رابطه جنسی با استفاده از سد های دندانی یا کاندوم استفاده کنید تا خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهید البته توجه داشته باشید که این ویروس همانند تبخال می تواند از طریق تماس پوست با پوست قابل منتقل و گسترش می باشد.